Vila i Frid, lilla älskade Sessan! <3.


Idag fick jag ett riktigt tråkigt samtal som jag ännu inte riktigt kan förstå är sant..
Fick ett samtal utav Lollo om att lilla Sessan blev överkörd och inte överlevde :'( ♥
Oooh så jäkla orättvist!!! Hon hann inte ens fylla 1 år :'(

Sessan var nämligen vår kisses (Pinky), lilla bebis som Lollo och Robin tagit över i slutet utav sommaren.
Ooh jag kan inte tänka mig vilken smärta det måste vara för dem som verkligen tog hand om henne som dess egna lilla bebis. Jag minns den första tiden efter att vi lämnat över lilla Sessan, som då hette Bubblan, till deras händer.. Dessa första dagarna var så otroligt tung och ensamma utan henne kring oss.

Alla Pinkys 4 kissebebisar hade en egen personlighet och lilla Sessan var verkligen som en riktig liten prinsessa.
Så ömtålig, liten och alltid så oerhört sööt och snäll!


Tänker verkligen på er! Önskar ni vore här nu så man kunnnat krama om er med styrkekramar! 
Vi får försöka tänka på att hon hade ett riktigt fantastiskt liv den stund hon levde och vara tacksam över alla dessa fina minnen hon givit oss och som vi även givit till henne.
Hon kommer alltid ha en speciell plats inom våra hjärtan som ingen någonsin kan ta ifrån oss!

Sessan, vi hoppas verkligen på att du har det bra nu uppe i himlen och att du leker och busar för fullt! ♥




PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0