Week 25! <3.


Nu är vi inne i vecka 25!

Ojoj så fort tiden går och så fort magen växer nu!!
Sparkarna utvecklas och har blivit mycket kraftigare,
gör även riktigt ont vissa gånger då jag får några slag /sparkar

mot revbenen men jag klagar absolut inte
sålänge jag vet att han rör sig och håller på att bli en stark liten grabb! :D <3.
 
 

Nu dessa senaste dagarna har jag mått riktigt illa, kräkts och halsbrännan har blivit extrem att även tabletterna mot halsbrännan inte hjälper vissa gånger. Nu om endast en liten stund ska jag och älsklingen fara ned på apoteket och hämta ut ett recept mot illamåendet! Så jag får ny kraft i mig och slipper må mer död än levande! :) Detta tar ju mycket på krafterna, att kräkas stup i kvarten och må illa mest hela tiden så det ska bli riktigt skönt att få må osm en riktig människa igen! :')

Så såfort jag känner mig kryare, måste jag sätta mig framför lite plugg inom svenskan! Om endast två veckor ska jag ha prov så vill verkligen lägga all fokus på detta såfort jag mår bra, så jag vet att jag är förberädd och spikar provet förhoppningsvis! :')


Missing you so, soo much!! ♥
No day passes without any thoughts for you ♥.
 


PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0