What a Girl Wants


Hihi älsklingen vet hur man får mig gladis -ROOOOWSA! :'D ♥
..Inte för att jag inte redan var glad men blir alltid mycket gladare när jag får rooosa! hihi!
Ooh så älsklingen skämmer bort mig :$ ♥

Så nu har vi ett super mysig badrum, totally love it! :'D ♥
 



Oooh SÅ MYSIGT, FRÄNT & SPÄNNANDE!! ♥
Jag måste ju tala om att igår kväll när jag låg i soffan och tog det endast lugnt efter go' middagen,
plötsligt såg jag hur magen på mig började röra sig! :'D
Hihi så himla fränt och kul att man nu börjat kunna se på magen
när vår lilla son sparkar och rör sig där inne!
:'D ♥


Här ser ni en bild som är tagen uppifrån på tjockis magen min när jag ligger i soffan.




Anyway, idag efter att jag vaknat -Ätit frukost osv, tog jag tag och städade lite här hemma, kört några tvättar i tvättmaskinen -Ska alldeles strax hänga mer tvätt som är klar om endast några få minuter. Har även stylat naglarna lite granna.


Resterande utav dagen /kvällen hade jag endast tänkt att kanske strax baka en äppelpaj,
göra iordning någon middag och plugga lite inom svenskan inför provet och kanske även se
en film som "August Strindberg" gjort för många många år sedan,
som hör till svensk lektionen -Måste nämligen se filmen innan tisdagen då vi ska arbeta kring den.

Men nu ska jag hänga tvätten som precis blev klar och slänga in nästa!
Sedan mysa mig ned i soffan bredvid älsklingen och vila en stund innan jag sätter igång med resten.
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0