You are my endless Love

 
Idag börjar vecka 24 inom graviditeten! ♥




Idag vaknade jag vid 14-tiden med världens migrän och värk i käken pga den fruktansvärt elaka visdomstanden som bestämt sig för att växa i snigelfart -.- Men efter någon timmes vila i soffan, är smärtan nu över - Awesome! :'D Har nyligen tagit mig en dusch och även knäppt lite nya bilder på tjockismagen <3.

Nu hade jag tänkt att skicka ett klagomåls -mail till skolans äckel biblotek som alltid ska klanta sig!! Jag har nämligen lämnat in en bok som vi lånade inom svenskan, för flera veckor sedan! Men ännu fick jag hem ett brev om att jag inte lämnat int den och att dem kräver 150 kr utav mig, så faaan heller på att jag tänker betala för någon bok som jag LÄMNAT IN i god tid och inte längre har den! Har haft precis samma jäkla visa förra året, enbart eftersom dem inte kollat igenom noggrant! Oooh sjukt störande!

Anyway, sedan tänkte jag leta reda på recept till hur man gör "Subway kakor" och kaaanske ge det ett försök! :')
Sedan tänkte jag endast nörda tv-spelet "Lollipop" resterande kvällen! 8') <3 och självklart mysa med älsklingen! <3


Darling, You are my endless Love

Bild: Endless Love <3

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Magen klär dig:) <3 fina du

Svar: Ooh tack kära du! <3 Vilken tur att den gör det då hihi :'D Fastän jag börjar känna mig bra klumpig nu haha <3.
Dzesii

2013-04-02 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0