BAAAM!

You can say what you want, because actually I don't give a fuck :'D

It's really up to you what you're deciding to do
but I don't gonna waste my time, I'm just doing my thing
and what you ever will come up with,
I will move on. You see, I can grow up
and I won't give up until i succeed
, y
ou won't break me, just face it :')
 
 
Det är gulligt att många bara måste lägga sig i mitt liv, i saker som helt enkelt inte alls angår dem eller försöker trycka ned mig endast så dem ska känna sig starkare och känna att dem har makten över något men sanningen är den att den som behöver hjälp, är nog ni själva. Jag klarar mig bra fint, eftersom jag vet mycket väl bäst själv om mitt liv och hur jag ska göra för att lyckas med att komma dit jag vill komma. Sedan kanske jag inte har den perfekta familjen, men det är även tack vare just detta som jag är just den människan jag är idag. Just utav den anledningen har jag lärt mig mycket, att kunna skilja på vad som är rätt och fel.

WE CAN NOT CHOOSE WHERE WE COME FROM,
BUT WE CAN CHOOSE WHERE WE GO.
 
 
PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0