Chilling Day

 
Tjabba Tjena HALLÅ! :')
 
 
Har precis gjort mig lite i ordning, såg ut som ett troll.. om inte värre haha x'D.

Ja annars så ska jag och älsklingen strax fara ned på affärn en sväng och även till apoteket så jag kan hämta ut mitt recept. Efter det ska vi möta upp Lollo och Robin -beställa käk på pizzan och fara hem till oss och ha en myskväll med film och lite gotta. Ska bli massa trevligt! =) Så får även dem träffa lillpojken Jyrkas, som är bror till deras lilla kissemisse som dem fick utav oss i somras =).


Men nu ska vi börja bege oss så det blir något gjort, hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!


Dagens outfit fick endast bli en "Lazy-look", orkade verkligen inte fixa till mig speciellt mycket
så blev ett par bagjeans, stor bekväm t-skirt ifrån New Yorker och en puma mössa <3 =)

 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0