Don't loose your breath


Oooh vad roligt att se hur statistiken stiger på min blogg! =)
 
 
Anyway, sitter just nu och pratar lite granna med älsklingens syster på skype och drygar på i full fart med min saknade bästis Oskar, haha dör av vår fula konversation om bakelser och grejer xD Saken är den att jag strax tänkte sätta igång med att baka en sockerkaka lite snabbt sådär så jag har till lite senare då jag tänkt stapla på lite filmer under kvällen. Hade egentligen tänkt baka kanelbullar kom ju på att vi inte hade någon jäst hemma, så där blev jag lite ledsen i ögat och ja även så startades vår sjuka konversation.
 
Ja annars sådär idag, har jag endast slipat lite på projektet.. Men mestadels utav dagen har jag endast suttit i soffan och slappat framför tv:n och mobil spelande 8-)
 
 
Oooh så jag känner att jag längtar tills måndag och tisdag då älsklingen äntligen inte ska jobba! ;D ♥♥
Dock lär han sova bort sådär hela måndagen med tanke på att han jobbar natt och kommer hem på måndag morgon.
 
 
Nänu äre dags att baka lite, loooove it! =')
och sedan mysa ned mig i soffan med kissemissen Mojjo, min lilla favvo suris =) ♥

Bild: Myser med min favvo surisen <3 :'D  Foto

PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0