Happy Valentines Day Everybody!

 
God kväll på er allesammans!

Det blev ingen kastrering på voffsingen Texas idag utan det blev uppskjutet så det blev inte heller någon hundvaktning. Kvällen har jag för det mesta lyckats sovit bort.. good job! Haha men jag blev fruktansvärt trött och kunde inte alls hålla ögonen öppna så får se hur bra jag lyckas med att få sova ut inatt, lär inte gå så bra.. -.- Ja annars har jag endast mer eller mindre spenderat kvällen framför lite serier och till levande ljus som livade upp stämningen lite. Älsklingen är som sagt och jobbar men jag har det fint här hemma ändå, firar myspys alla hjärtanskväll tillsammans med gosis kissemissen Mojjo <3. Är så glad att han äntligen börjar bli oerhört mycket mer gosigare och socialare än han varit den senaste tid efter att vi skaffat hem Pinky som sällskapskatt.. som nu blivit en satmara efter flytten xD


(Jag och gosiskillen Mojjo)
Så sjukt vackra stora ögon han har, love them! ♥

Bild: Gosiskillen <3


Igår kväll tecknade jag denna teckning:
(Har ritat en liknande förut fast i mycket mindre format och endast i bleck så tänkte jag kunde göra en ny med mer tid nedlagt och inget slarvgöra).

Bild: Finish! 

Haha jag diggar lite att jag målar alla dessa teckningar i min engelsk-antecknings bok, den dagen man ska lämna in någon uppgift som är skriven i skrivhäftet kommer då iaf inte läraren ha alldeles för tråkigt med att läsa igenom alla texterna utan får även vila ögonen lite.. hmm man kan nästan tro att jag är så omtänksam som redan tänkt ut det hela innan jag började slänga på lite färg i skrivhäftet =).

PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0