I belong only with you

 
Imorse klev jag och älsklingen upp tidigt,
redan vid 7 tiden klev jag upp och han ca. en timme efter mig för att fixa lite ärenden =).

Det blev inte alls mycket sömn inatt för vår del, försökte vara duktig som la oss bra tidigt men kunde inte alls somna. =/ Fasen stackaren sov inget alls inatt, jag vaknade flera gånger och vartenda gång var han vaken och sucka på att han inte kunde somna :( Så ska han jobba nu.. Tycker faktiskt bra synd om honom <3.


Anyway så hann vi även fara på affärn och storhandla mat innan han skulle iväg på jobbet. Så tog vi oss även en sallad var till sen frukost, gud så gott! Älskar sallad! :') hihi. Har även hunnit med att göra rent och hä i nytt hö osv till vår lilla sötnos bunnie, Pancakes så han blev riktigt glad! haha lillbusen vår! <3.
 
 
Just nu sitter jag och pratar lite med min fruktansvärt älskade och saknade vän, Zahraa :D <3 Jisses vad du är saknad, kvinna! Men snart ska vi nog allt kunna träffas igen :)

Jag har även ringt till vårdcentralen för att förnya recept, så sitter och väntar nu på att klockan ska bli 15.20 då de ska ringa upp mig ang. detta.
 

P.s. Vill även säga: STORT GRATTIS till min vackra kusin, Kristin som fyllde jämna 30 år igår!!
Hoppas du haft en fantastisk dag, Stor kram till dig fina du! :)<3

och vill även säga:

GRATTIS till min underbara barndomsvän, Patricia! My kuz :')
Glömmer aldrig våra knasiga stunder som vi spenderat ihop, dag in och dag ut som små <3.
Önskar dig en riktigt underbar dag med dem du älskar! Stor kram påre bruden! :')
 
 

(Till sist, avslutar jag stundens uppdatering med en bild på mig ifrån sommaren 2012).

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0