I will fight until I succeed

 
OMG Detta var ju endast CREEPY!! o.0
Älsklingen ligger och sover ännu efter han jobbat natt så sitter jag endast och slappar i soffan inne i vardagsrummet så börjar kopieringsmaskinen inne i datorrummet låta as mycket, rätt länge som om den skriver ut flera blad av sig själv??!! När det slutat väsnas och jag fann modet att checka, så hade inget ens skrivits ut men den lyste på "kopiering", efter någon sekund stängs den av... Asså wtf, whats happening?!?!! ;"o
 
 
Ja annars så är jag ju sådär super duktig som klev upp mellan 14-15 tiden idag, really good job! ..or not haha men skönt som attans med en rijäl sovmorgon haha, sedan att den var lite väl överdrivet lång är en annan femma ;p.



Igår kväll sådär vid 22 -tiden fick jag ju som sagt en såndär kick att baka något gott
haha och gott blev det!
Blev en tigerkaka! ='D

Stackars älsklingen, jag bara bakar.. haha xD Men lite tjock får man vara ibland ;p.

Bild: I'm uploading this photo just because i totally love to mess with my great friend! Enjoy Oskar Frank! :'D


Yes! Annars just nu sitter jag och lyssnar på musik, för tillfället vrålsnygga Nicole Scherzinger, gud vad jag önskar att man såg ut som henne ojojoj! It's insane that you can look like that! o.0
 
 
Jo igår har jag även testat att hä i mitt gamla bruna löshår för att se hur det ser ut med tanke på att jag har rätt kort hår ännu, men det ser faktiskt inte så tokigt ut, in fact.. I think that I really like it! Dock önskar jag att jag hade nytt, en nyans ljusare och friskt plus längre.. Men hey! Man kan inte ha allting man önskar sig heller! =)
 
Bild: I will fight until I succeed  Foto
 
Men nu blir det nog lite fika och se på antingen "Gossip Girl" eller filmen "Wreck It Ralph".
 

PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0