I'm not afraid of you any more!

 
Hejsan alla glada läsare!


Igår efter att jag vaknat, ätit frukost osv. Trotsade jag snöstormen och for jag in till stan där jag mötte upp min kära vän Cecilia, där jag visade henne resultatet utav de arbeten jag utfört hemma på projektet och det gillades starkt utav henne och även hennes mamma verkade älska resultatet hittils och vill även ha en sådan almanacka! =). Skrev ut lite arbete och höll på med det osv. Nu börjar vi komma någon vart, nu börjar arbetet likna något! :D

Vi passade även på att dra ned på stan en sväng för att checka lite efter inspiration samt. äta lunch -blev en kebabtallrik :) Sedan for vi även en kort runda på Dollar.


Efter en evighets väntan på bussen hemåt i fina vädret kom vi äntligen hem till värmen xD
Jo! Jag träffade även min gamle gode vän Simon vid väntan på min älskling, stod och pratade bra länge - Massa trevligt! :D

När jag och älsklingen kom hem, gottade vi oss Tacos till middag och såg på film och hade det allmänt en super kväll ihop =)<3.
 

Men nu efter att jag checkat lite mail, antecknat lite viktigt osv. tänker jag ta och slå igång Torkel i Knipa medan jag målar naglarna =).

Bild: Jag och lillpojken önskar er alla en riktigt awesome dag trots det underbara ovädret! :'D

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0