Look How Far We've Come

 
Music on track! "Imagine Dragons - Radioactive", just can't stop loving this song!
Haha jag har blivit helt beroende utav den xD.

Anyway så är jag BESVIKEN på äckel spotify som tvingar mig att sitta och lyssna på "Oldschool" YouTube. Soo lame! Men tur iaf att man kan hä på "Top 10" lista där osv, annars hade nog inte datorn varit kvar hahaha ;p.


Har sovit bra dåligt inatt, vaknat för minsta lilla ljud och för att sedan lyckas somna om på nytt var visst flera timmar tvungen att först flyga förbi.. -.- Så sömnlös krigar jag mig igenom dagen med en smygande huvudvärk.. Men det ska inte stoppa mig från att göra dagens sysslor som jag nämligen planerat att hinna med under dagen. Blir kanske inte världens roligaste lördag men what the heck?! Ibland måste man göra saker som är mindre kuliga oavsett vad det är för dag! =) Haha känner mig lite.. eller ja, rätt mycket som en geek! Ägnat dessa senaste veckorna /helgerna till att sitta och plugga -självmant dessutom??!! What is my problem?!?!?!! o.0 haha.





Igår ägnade jag även flera timmar under kvällen till projektet, känns så kul när det blir så bra resultat! Speciellt efter att man lagt ned massa tid på det. Ja, annars så har jag lyckats göra en soppa som jag sedan när den var klar ansåg att den luktade väldigt mysko! AND OFC visade det sig vara en slags fisksoppa, där dem hade fisksmak i ingredienserna!! -.- Dåligt less jag blev haha det absolut värsta jag vet är nämligen fisk!!! Ja och sedan mot kvällen när jag äntligen bestämde att ge upp pluggandet för kvällen, gjorde jag iordning lökringar som jag var så fruktansvärt sugen på haha så naturligtvis när jag skulle ta törsta tuggan slog tanken att jag måste kika ingredienserna ifall dem innehåller gluten (är alergisk) AND OFC var det ju så, var bara till att göra en "matlåda" utav detta till älsklingen :p haha. Luckyday.. Så gjorde istället två smarriga "pizza mackor", inte så tokigt det heller ju! =).

Sådär under kvällskvisten satte jag mig ned och tecknade lite granna. Är så himla skönt att sätta sig ned och låta fantasin flöda ut på papper =).

RESULTAT:
 
Men nu måste jag verkligen sätta igång med dagens sysslor, så jag får något gjort! =)

 
PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0