On top of the world

 
Idag efter att jag äntligen tvingat mig upp ur sängen, satte jag igång med städningen hemma, vek tvätt osv.. allt sådant tråkigt som måste göras. Så till middag lagade jag och älsklingen smarriga tunnpankakor! Kände var på tok för länge sedan vi åt de så fick bli dags idag =). Blev även lite över till imorgon så då slapp vi tänka på middag imorgon haha ;P.
 
Bild: Ikväll blir det pannkakor till middag -Jummey! :'D

Jag är ju som sagt gluten allergiker men ärligt talat så anser jag att dessa pannkakor som vi gjorde, kände jag ingen som helst skillnad än dessa vanliga som innehåller (gluten) -vetemjöl.

Jag är även lite extra snäll idag så jag lämnar receptet här till er som även är gluten allergiker och
är sugna på riktigt smarriga tunn pannkakor =).
 


(Hihi jag passade även på att leka lite på paint -Vips så blev receptet mycket finare). =)



Jo imorgon är det ju alla hjärtans dag som alla talar om. Årstiden som alla förväntar sig att man ska visa hur mycket man tycker om dem man håller kär osv.. Visst är det en söt årstid men ärligt talat, man ska inte behöva en speciell årstid för att kunna bevisa sin kärlek lite extra till den person som man älskar. Jag anser att man ska kunna visa lite extra kärlek då och då även ifall det endast är en helt vanlig tisdag till exempel. Man ska kunna tänka sig med att köpa något fint till den man älskar, just enbart för att man älskar den och uppskattar att den är i ens liv och inte behöva vänta med sånt tills personen fyller år eller liknande. (Sedan menar jag absolut inte att man ska behöva överdriva med sånt och försöka köpa ens kärlek), utan jag menar att det är vel lite mer gulligare och uppskattande då man gör det av helt egen vilja och inte endast eftersom det är en slags tradition och man känner mer att man då är tvungen till det.

Många singlar är även extra ledsen och känner sig extremt ensam just då alla hjärtans dag är kommen, men det tycker jag inte att ni ska behöva vara! Er tur i kärleken kommer och har ni klarat er bra själv innan, klarar ni nog suveränt igenom en dag till =).
Visa ist hur mycket din bästa vän betyder, ditt djur, eller din familj.

 
 
Jag ska iaf spendera årets alla hjärtans dag tillsammans med vovven Texas, som ska kastreras och älsklingen ska jobba kväll /natt. Så under tiden mina svärföräldrar åker på middag, ska jag istället gosa med sötvoffsingen som även har en stor plats inom mitt hjärta och jag mår inte alls dåligt över att jag inte ska tillbringa den med min älskling, finns ju massa andra tillfällen vi har det så mysigt så =) ♥.
 

 
PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0