Stay Strong & Feel Free

 
Idag har jag mest tillbringat hela dagen framför datorn och höllt på fixat och donat lite på en grej som jag tänkt min älskade och saknade lillebror ska få till födelsedags present, han fyller ju trots allt snart 6 år =) Stor killen <3.
 
Men tyvärr gick inte exakt allt som jag tänkt mig, så får försöka lösa det på något vis imorgon istället med hopp om lite mer tur =). Om allt blir som jag tänkt mig och som planerat så tror jag att det kommer bli super! Älsklingen fick kika lite granna på det innan han for till jobbet ikväll and he liked it! :'D
 
 
Efter att älsklingen for på jobbet för att jobba natt, har jag bakat lite bröd och sedan mest ägnat resten utav kvällen framför serien "Gossip Girl" och en avokadosallad till plus lite chips med dipp till efterätt.

Men nu känner jag hur tröttheten börjar att ta över, så lär inte alls dröja länge tills jag faktiskt tackar för idag och lägger mig för att låta drömmarna föra mig bort i sagovärlden =).

  Bild: Good Morning Sunshine! :'D
 
PussLOVE.. XOXO<3.
..Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0