That's when I knew that i fell in love in my soulmate


Tjabba Lands Krabba! :')

Hann inte helt med allt igår som planerats göra, men det mesta kom med iaf! Dock orkade jag verkligen inte sitta och ägna ännu en dag till plugg så jag valde att göra helg för min del! Så det får faktiskt vänta tills imorgon eftersom man kan fasen inte endast plugga, måste få någon vila ibland med.

Istället för tråkpluggandet, ställde jag mig i köket sådär vid 23-tiden och började baka en riktigt sliskig kladdkaka med choklad topping -JUMMEY! <3. haha Lyckades bränna mig på fingret och söla som satan, var nog inte riktigt min kväll för bakning men gott blev det! =)
 

Bild: Riktigt sliskig kladdkaka med choklad topping - JUMMEY! :'D


Anyway
så har jag idag inte alls gjort mycket mer än pysslat lite granna och slappat i soffan framför serien "Cougar Town". Huvudvärken är tillbaka... Jag bara äääälskar när visdomständer växer, SÅ JÄKLA ONÖDIGT!!! -.- Har tagit alvedon men hjälper inte så är bara till att härda =) Blir det värre så blir det nog att dra till tandis och rycka ut skiten ;p


Pysslade till denna lilla älsklingen =)
 
Jo! Ikväll kommer ju även min älskling hem igen ifrån Gävle :D Grabbarna skulle egentligen börja fara hemmåt tidigt på morgonen men blev ändrade planer så får se ifall jag hinner träffa honom innan jag somnar men han kommer ju iaf hem så får äntligen träffa my baby! :'D yeey hihi! <3.


Imorgon blir det nog till att vi far och handlar mat osv. Så tänkte jag plugga en massa och om jag orkar tänkte jag teckna lite granna med :'D.
 
PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0