To become a Stronger and Happier person

 
Idag har jag mest ägnat dagen till att teckna lite, fick bli en liten kärleks -teckning denna gång. =) Blev dock lite missnöjd att jag slarvade då jag fyllde i med färg, hade jag inte gjort det så hade ögonen och lite andra små detaljer kunnat bli mycket snyggare men aja.. what the hell! =')
 
Bild: Konturerna är nu på plats och nu endast kvar att färglägga :')  Bild: Klar, Blev dock lite felande efter jag slarvar när jag fyllt i färg men what the hell :p

Jag måste införskaffa mig ett riktigt målarblock och fler färger!

Jag har även hunnit med att hänga tvätten, vikt den förra och
plockat undan lite så det ser snyggt ut hemma åter igen =).
 
 
Jo! Igår gav jag som sagt ett ytterligare försök på detta problemet som uppstod när jag höll på med födelsedags presenten som är tänkt till lillbrorsan. Lyckades lösa det och nu väntar jag endast på att få hem varan =). Ska bli spännande att se hur det faktiskt blev i verkligheten!
 
 
Men nu mina kära läsare, tänker jag slänga mig i soffan och nöta på lite "Gossip Girl" och kanske äta någon middag.. Blev sjukt seg i kroppen nu känner jag så får bli något som tar snabbt att göra haha ;p.

Gosis kissemissen Jyrkas ligger redan i soffan och väntar på mig hihi =')
 
Bild: Myser med lillpojken till lite "Gossip Girl" :'D
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0