We can not choose where we come from, but we can choose where we go


Jag har inte haft så mycket till bloggandet nu under helgen eftersom jag har helt enkelt haft annat för mig.I fredags åkte jag in till skolan och arbetade flera timmar på projektet tillsammans med Cecilia, sedan direkt efter for jag och älsklingen för att hjälpa Rickardoooo med flytten, dock var jag knappt till någon bärhjälp utan mest som sällskap haha eftersom de mesta var antingen super tungt så jag kom undan hoho ;p På kvällen for vi allesammans sedan hem till oss för att se på film och kötta i oss en massa gotta vi köpt, men grabbarna somnade ju direkt så jag gick med och la mig.


Dagen därpå (lördag) fortsatte vi mest hela dagen med att fortsätta hjälpa Rickard med flytten och drog även in en sväng på IKEA där Rickard handlade lite prylar till lägenheten.


Igår fyllde älsklingens mormor så vi skulle fara och gratta henne men jag blev istället liggandes hemma hela dagen och kvällen, fick tvinga mig själv att gå och äta något men inte ens det gick så bra.. =/


Men nu för ungefär en timme sedan for vi och hämtade ut ett nytt recept åt mig, mår redan mycket bättre efter att jag tagit tabletten och aptiten börjar nu komma tillbaka känner jag. (Y) Massa bra! Slipper vara en zombie haha =)
 
Jag har även precis mailat ett viktigt mail, hoppas på positivt svar inom kort! Men nu tror jag att jag går och lägger mig i soffan en stund och ser på lite serier! =).

Charmig jaaao! :'D haha
 
Bild: Charmig jaao! :'D

PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0