All I Need Is You, Forever ♥

 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com


Igår kväll,
kom Erik på besök för att lämna en tröja som han hade råkat fått med sig sedan senast han var med älsklingen min.
Så passade han även på att låna en laddare till mobilen då han hade glömt
sin hemma i Gävle och behövde ladda mobilen,
så under tiden satt vi och pratade en stund innan han for hem igen.


Sedan efter att jag fått i mig lite sallad till middag,
kom suget fram efter att baka lite kakor tills älsklingen kom hem.
Haha bakade även lite mer idag så nu lär det ju iallafall räcka ett tag! laugh



  Igår fyllde vår lilla kissemisse Jyrkas-Pyrkas 1 år!! 
Självklart sjöng jag för honom och han fick även lite till lyxat med go' mat att äta.

Foto: Idag fyller lillgrabben 1år! :D
Grattis på vår kära pluppis till kissemisse!! <3



Annars idag,
har jag faktiskt inte gjort så speciellt mycket..
Har varit riktigt "duktig" som sov ända till 14-tiden HAHA!

Sedan har jag endast tagit det lugnt, bakat lite, duschat,
kollat på filmen "Parental Guidance" som var riktigt fin och rolig i sin handling!
Så denna film rekomenderas verkligen!

Nu
kom Erik på besök åter igen, så grabbarna ska få umgås lite innan Erik far hemåt till Gävle igen och
just nu under tiden tänkte jag ta och fixa och trixa lite med naglarna och även försöka få i mig något att äta.


Foto
 
PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0