Appreciate all those good things you have in life!

free glitter text and family website at FamilyLobby.com



Oooh så jag saknar min älskade solstråle till lillebror!!
Men imorgon ska jag och älsklingen förhoppningsvis få vara barnvakt åt honom
-Yeey!! laugh Hihi ska bli en massa skoj! 
Så ska lillknatten även äntligen få se filmen "Röjar Ralf" som han så länge väntat på att få se den.

Foto: Oooh så jag saknar min älskade solstråle till lillebror!!  <3 Men imorgon ska jag och älsklingen förhoppningsvis få vara barnvakt åt honom -Yeey!! Hihi :D


"Svårt att sova"
Inatt kunde jag som vanligt inte somna förrän klockan slagit 4:a tiden.
Så sådär sent på kvällskvisten har jag nämligen passat på att
sy fast remsorna i varandra, ifrån min gamla hårförlägning som mamma ska få,
då jag ska få ett helt nytt pack med min nuvarande hårfärg! 
Jag sydde ihop remsorna i varandra eftersom det ska bli en hästsvans-förlängning som hon önskas få
. laugh



Sedan måste jag även tillägga att jag lätt hade ballaste drömmen inatt,
då jag och min godevän Oskar hade byggt två jätte små och simpla lådbilar som vi racade med och
tog även oss en roudtrip där vi upptäckte nya ställen!
HAHA och självklart hade vi med oss varsin kudde som vi satt på för att inte få ont i stjärten under vår resa xD

- Så jäkla köng dröm alltså, tänk att göra något sådant i verkligheten, vore ju AWESOME!
Hahaha

(Bild på mig & min godevän Oskar)
- Bilden togs förra sommaren efter att vi tillsammans med Lelle hade varit och badat ute på dyket.

Jisses så LÅNGT och mörkt hår jag hade..!
And YES, it's my real hair on this photo!

 

Yesbox! Annars idag,
har jag endast städat lite här hemma, målat naglarna och tagit det lugnt till filmen "Ego".
Filmen var bra men måste säga att jag förväntade mig mer utav den.
Det tog ett tag innan filmen faktiskt blev bra, annars tyckte jag mest endast att den var dryg ibörjan..
Men som sagt, det blev en vändning där efter ett tag och filmens slut var bra! laugh


PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0