I really couldn't wish for something more because I already have the best! ♥

 free glitter text and family website at FamilyLobby.com



Tänkte först börja uppdatera lite om gårdagen,
Då jag inte fann tiden till att uppdatera igår..


Anyway, så for jag och älsklingen till barnmorskan på vår näst sista koll
(sista med just vår barnmorska som nu ska ta semester, så nästa koll blir med någon annban barnmorska). Allting såg så fint ut iallafall!
Haha och som vanligt kom det lite glädjetårar rinnandes
nedför kinden då vi fick lyssna på bebiins fina hjärtljud .



Därefter,
for vi vidare till frissan, där älsklingen klippte sig innan vi for vidare till Birsta där vi mötte upp Erik. Blev lite tjockis go' mat där och en ny rauter så nu har vi trådlöst internet här hemma ,
skönt att slippa alla eländiga kablar och all knas ifall det ska bli lan osv.


När vi kom hem,
undervisade älsklingen lite om spelet "Minecraft" för Erik,

så under tiden lutade jag mig bakåt i soffan och såg på lite film på Paddan.
Jag såg bland annat filmen "Sune i Grekland", haha jisses vilken köng film ändå alltså!
Lätt rekomenderad att se, skrattade som en tok till filmen!

Foto: Tror Mojjo är på lite godis humör idag :) <3 Foto: Puss på Liten <3


Nu mina kära,

tänkte jag ta och börja diska lite och sedan göra mig iordning lite tills älsklingen kommer hem ifrån jobbet,
eftersom då ska vi nämligen fara och kika på en systemkamera! YEEEY! hihi laugh



PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0