Just a short update..

 free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Hej igen, mina kära & bittra läsare! 



Efter middagen (kyckling filé, ris & Cafe De Paris -Sås) & efterrätten (glass med stekt banan),
såg jag och älsklingen på några avsnitt utav "Star Trek".

Nom Nom NOM!

Foto


Jag har jag även målat naglarna och just nu sitter vi och nördar lite "Mine Craft" innan läggdags!
 
Foto: Målat klorna ^^,


Imorgon,
ska jag och älsklingen på vårt absolut sista "möte" hos barnmorskan!
Därefter tänkte vi även ta oss en tripp på stan. laugh


BUT FOR NOW:

Jag tror faktiskt att jag ska ta och börja göra mig iordning för läggdags,
innan jag somnar här på tangentbordet.
Måste även bädda med nya sängkläder!
Oooh så mysigt det är att hoppa in i en nybäddad säng och vara nyduschad!




PussLOVE.. XOXO.

...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0