Lazy Morning..




Jag har äntligen dragit mig upp ur sängen och fått i mig frukost.
Har så otroligt ont vid höften då bebisen trycker där och är helt slut i huvudet känner jag,
så tänkte endast ta det lugnt just nu en stund innan jag sätter igång med disken ifrån gårdagens middag.

(Brukar vanligtvis inte lämna disken sådär, så deprimerande att vakna och omedelbart se disk..)
Men denna gång fick det bli så!
Så nu blir det till att luta sig bakåt och se på filmen "The Ex", vid hopp om att den är bra!

Sedan ska jag även ringa lite ärenden hade jag tänkt och
efter att älsklingen har slutat jobba för idag,
ska vi kanske åka och handla lite.
Så jag får hoppas på att jag blir piggare tills dess haha!
laugh


Annars igår,
har jag tillbringat mest hela dagen till att storstäda hemma medan älsklingen slet ute på gården.
Efter att vi fått i oss middag, var vi båda helt död i kroppen så vi låg mest endast och
kollade på serien "Star Trek" innan läggdags.

Foto

PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0