Love Of My Life! ♥





Igår,
for jag och älsklingen & köpte oss en systemkamera, vi är väldigt nöjd utav vårat köp känner vi! laugh
Nu kommer vi kunna fota en massa fina, kanon bilder då vår älskade lilla son kommer till världen! 
Det blev en EOS 450D med EF-S 18-55 IS objektiv, 12,2 Megapixlar.

Foto: Me so HAPPY!!! <3 :'D

Så när vi köpte ett minneskort, fick vi en gratis båtresa för 4 personer
- Awesome!
hihi då kanske vi kan fara på en liten "weekend" något framöver efter förlossningen. laugh




AHMAAGAAD Lätt att jag har världens bästa älskling till sambo!!
 

Hihi inatt när jag inte kunde somna, låg ja & tänkte på hur fantastiskt lycklig jag är.
Allt detta är endast min älsklings förtjänst, jag hade aldrig mått så bra utan min älskade sambo!
-Min glädje, min lycka. min kärlek,
Mitt Absoluta ALLT!





PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer
Postat av: Elin Sånnevall

Glad att du är glad hjärtat :) du förtjänar de bästa och att du är lycklig är så bra att veta!

Svar: Oooh tack så hemskt mycket gogummsan! :) Detsamma gäller dig! <3
XOXO, Dzesii.
Dzesii

2013-07-06 @ 10:55:00
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0