Week 37

free glitter text and family website at FamilyLobby.com



  Idag börjar vecka 37 för oss inom graviditeten!  


ENDAST 3 VECKOR KVAR TILLS DEN BERÄKNADE TIDEN INFÖR FÖRLOSSNINGEN!!!

Känns helt otroligt, finner inga ord
-Oooh LÄNGTAAAR!


..Igår kväll fick jag även min första förvärk, jisses!

Foto: Idag börjar vecka 37 inom graviditeten för oss! <3 :D



Foto: <3


Annars idag,
har jag mest tillbringat dagen med att mysa massor tillsammans med våra älskade djur,
pysslat om mig lite extra med ansiktsmask osv.
Har även tvättat våra sängkläder och nu tänkte jag ta och göra iordning lite go' middag till mig och älsklingen
innan jag sätter mig och spelar lite innan läggdags haha nörden här då!

  laugh

PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0