BabyBoo ♥

free glitter text and family website at FamilyLobby.com


   
Igår..
 har jag ägnat mest hela dagen /kvällen tillsammans med bästa Plättan på Birsta -Massa trevligt!
Dock var jag helt slut i huvudet och benen när jag väl kom hem sådär på kvällskvisten,
så jag gick raka vägen till sängen där jag slocknade omedelbart BUMS! haha

När älsklingen kom hem ifrån jobbet sent på kvällen, vaknade jag till och efter det hade jag svårt att somna om..
Så jag bestämde mig att istället ta och tillbringa tiden till att kika lite efter snygga jeans till älsklingen och
jag hittade flera stycken och på slutet hittade jag flera RIKTIGT VRÅL SNYGGA!
Så älsklingen ska få kika han med när han får tid till det och välja ut vilka som han tycker bäst om osv. laugh




Imorse..
blev jag väckt utav barnmorskan som ringde
(eftersom jag bad henne igår att ringa upp mig när hon fann tid över)

Jag måste få säga att dem på sjukhuset är jäkligt "duktig" ibland alltså..!!
Jag har nämligen väntat på att få kontakt utav dem sedan onsdags men har varken fått något samtal /brev ifrån dem. Som tur fick jag äntligen tag i barnmorskan som jag då fick veta verkligen i sista minuten att vi blivit bokad IDAG, fastän dem inte ens hade hört av sig ang. detta och inte heller så att dem skickat ut ett brev om detta som jag inte hunnit fått eftersom barnmorskan kunde tydligen se ifall dem hade möjligtvis skickat ut något -vilket dem inte gjort.. :s Så ifall jag inte hade hunnit fått tag i barnmorskan som var en ängel som kollade upp detta, hade vi mist vår tid plus blivit tvungen att få betala vistelsen att vi inte kommit..

Anyway,
Så var vi på ett extra ultraljud imorse för att få veta exakt om hur vår lilla son ligger inuti min mage och
vi fick veta att han hade hunnit lagt sig själv till rätta,
så nu kan jag vara lugnare när jag vet att han faktiskt ligger med huvudet nedåt!
-Oooh så skönt att få veta detta! laugh

 


Igår började även vecka 36 inom graviditeten för oss!
Jisses, endast 4 veckor kvar nu alltså tills den beräknade tiden för förlossning!!
  LÄNGTAR IHJÄL OSS EFTER ATT FÅ TRÄFFA VÅR ÄLSKADE LILLA SON!!

Foto: Week 36!! <3

Jag kan även erkänna att nu dessa senaste dagarna har det känts av rejält i kroppen!
Magen känns riktigt tung att bära på, benen och höfterna värker mer än någonsin och känns även som om jag hade typ stelopererat dem eller något.. haha! Är super trött mest hela tiden nu och har även haft riktigt svårt med att sova under nätterna så man inte längre kan ligga bekvämt över huvud taget!
Jaa.. det börjar ju iallafall märkas av på kroppen att det inte alls är långt kvar nu!
Men allt detta är absolut helt klart guldvärt!



 

PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0