Just My LazyDay..

 free glitter text and family website at FamilyLobby.com


Dags för lite bitter -time här då...

Jag är så himla uttråkad samtidigt som jag inte alls har någon energi till att göra något som helst,
känner mig helt slut!
Magen känns så otroligt tung nu & det värker i benen, höfterna samt. ryggen
..Ooooh!! 

Foto: Stoooor magen <3


Yesbox.. anyway,
så har jag precis sett klart på filmen "Små citroner gula",
som faktiskt var bättre än jag förväntade mig
laugh


Så har vår stora kissemisse Mojjo, till krigare tagit en stackars liten ekorre.


Huga jag såg från fönstret när han fångade den och sedan sprang och slängde runt på den,
nä inte alls kul att se om jag ska få vara helt ärlig, ekorrar är ju så söta!

Foto: Mojjo har tagit en stackars ekorre :(
 

Hade även tänkt mig att spela lite "Minecraft", men det får nog bli något lite senare
eftersom nu känner jag att min kropp verkligen ber mig om att jag ska gå och lägga mig ned en stund och vila
..


Jo! Igår kväll, gjorde jag en beställning åt älsklingen
på dessa snygga jeans som kommer här nedan:

Så jag hoppas verkligen att han kommer att gilla dem, I know I do hihi laugh

 
PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0