Oh Sunny Day ♥

 




Denna soliga och härliga dag har jag tillbringat ute i solen,
passade på att fräscha upp brännan lite granna nu när solen äntligen varade och jag hade hunnit blekna tråkigt nog.



Hihi naturen bara MÅSTE älska mig!!
Det är inte första gången som jag får en ny liten kompis.. Så jäkla frääänt alltså!! Hoho!! 
..Dem sitter ju inte liten stund heller och att dem flyger tillbaka så fort jag schasar bort dem!
laugh


Foto: Hihi naturen bara måste älska mig!! :o Inte första gången som jag får en ny liten kompis :o så jäkla frääänt!! Hoho!! :'D ..dem sitter ju inte liten stund heller och att dem flyger tillbaka såfort jag schasar bort dem :'D


Anyway,

så under tiden som jag låg i min otroligt bekväma solstol som jag fått utav käraste svärmor,
passade jag på att göra om /piffa upp två stycken klänningar lite granna.
Blev faktiskt väldigt nöjd utav resultatet och älsklingen tyckte också att det blev jätte sött! laugh

Så åt vi grillat ute på altanen och hade det mysigt ute i kvällssolen.
Så nu sådär på kvällskvisten har vi lyxat till kvällen med en massa smarriga jordgubbar och lite godis plus cola under tiden som vi har suttit och nördat "Minecraft" med en massa sång och skratt
-Livet känns helt underbart!
Jag blir helt fylld inombords utav all lycka och glädje som älsklingen sprider,
I LOVE YOU SO, SOO MUCH MY HUNNYBUNNY!  .



Igår,
sov jag ända till 15-tiden HAHA ..jag är duktig ja! Nejmen uppenbarligen behövde jag sova ut ordentligt!
Viktigt med en massa vila under graviditeten och nu är det ju som sagt inte alls länge kvar!!

Efter att jag fått i mig lite käk, for jag och älsklingen och handlade lite matvaror and so on!
Under kvällen blev det grillat -Massa gottis! Sedan på åkte vi även på bio -KÖNG FILM!! Rikrigt grym var den!

PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0