Snabb uppdatering på dessa senaste dagarna!

free glitter text and family website at FamilyLobby.com


Förlåt För Dålig Uppdate!

Jag ber så hemskt mycket över att jag har varit usel med uppdateringen denna vecka!

Men jag har helt enkelt haft fullt upp på sistone & när jag väl fick tid att "pusta ut",
kände jag endast för att ligga och endast vara riktigt LAZY utav mig! Kan säga att det verkligen behövdes!
 

Dessa senaste dagarna har jag iallafall ägnat en hel jäkla dag till att endast ringa 8-9 olika ärenden (men nu är det äntligen klart!), så en dag for jag hem till mamma och lillebror där vi bakade en glutenfri kladdkaka, busade och gosade en massa tillsammans med världens bästa lillebror! Så åkte vi även en sväng ut till Birsta, där jag passade på att lämna in älsklingens silver armband som har gått av för en vecka sedan och då passade vi även kika på en massa leksaker som lillebror tyckte var riktigt skoj! Så när vi kom hem till dem igen, såg vi på filmen "The Lorax" och fikade lite, blev även bjuden på thai mat som var riktigt efterlängtat!!

Fick även en pool utav mamma, då dem hade köpt en ny och mycket större.
Så i framtiden kommer jag och älsklingen kunna sitta tillsammans med lilla sonen och plaska i poolen,
kommer bli så underbart under dessa varma dagarna som brukar komma!

Bild på poolen som vi fått: laugh

Foto

PussLOVE.. XOXO.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0