Back On Track!


Hejsan på er allesammans!

Denna blogg har nu stått stilla denna senaste veckan mycket eftersom jag har haft fullt upp, jag och älsklingen har som sagt fyllt år så vi har haft en massa släktingar på besök, massa trevligt! =) Har även fixat lite ärenden, pluggat och nu dessa senaste dagarna har vi vart på lan hos Rickardoo. Eller ja... grabbarna lanade och jag tog det mest endast lugnt, ritade och hade maraton med mig själv och en massa gotta xD Haha Sjukt Lazy men bra skönt efter att jag haft rätt så mycket att göra den senaste tid.

Men nu ska jag bli mycket bättre på att uppdatera denna blogg!

 
Anyway så just nu för tillfället, väntar jag på ostkakan som är inne i ugnen och ska ut om endast någon minut!
Har även plockat undan lite här hemma och slängt in en tvätt.. vid hopp på att slippa behöva vrida ut all vatten på egen hand ifrån alla kläder ;p.

 
HAHAHAHA ooh jag orkar inte.. Så jäkla skön bild! x'D
 
Public Toilet Fail
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0