Finally getting better!

 
Bloggen har nu stått stilla dessa senaste 2 dagarna på grund utav att jag har gått och blivit smittad utav älsklingen = mest legat i sängen /soffan halvt utslagen ;p Orken har knappt funnits vid liv för mig och att blogga fanns då alltså inte ens på världskartan för mig just då.

Igår under dagen efter en massa sömn och vila, blev jag återigen pigg men efter att vi varit och storhandlat matvaror, samt lite foder och saltsten till vår lilla bunnie, Pancakes blev jag helt död igen och fick tillbaka febern.
 

Men nu idag känner jag mig mycket bättre! Bättre än igår till och med! Så det känns så jäkla skönt!! Ska försöka att ta det lugnt idag så att det håller i sig nu! :')


Ska även försöka plugga lite granna, har en massa frågor att besvara inom svenskan om August Strindberg som vi nu arbetar med och även en uppgift inom engelskan, ska dock vara inlämnat efter Påsklovet så är ju inte sådär jätte bråttom med det men man vill ju som sagt vara ute i god tid så man vet att man hinner med sig! :')
 
 
Ja annars så vaknade jag och älsklingen för ca en timme sedan, så sent som vid 13-tiden haha ;p Men är man sjukis är det ju viktigt att sova mycket och vila ut kroppen så all kraft samlas på nytt! :')
Åt frukost osv och nu dricker vi varsitt glad med blåbärssoppa - Massa bra för magen och tokmassa gott!!
 
Nu mina kära läsare, ska jag gå och ta mig en dusch!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0