Från klockan 2.00 till 3.00 på endast en sekund

 
Ojojoj, yes jag säger endast "Oj oj oj.." Jag har verkligen BOKSTAVLIGEN ägnat hela dagen framför plugg! Kan ni förstå att jag har suttit med denna enormt dryga engelsk uppgiften i 8 låååånga timmar!! o.0 Rena vansinnet ju! Men nu är jag iallafall äntligen klar och guuuud vad skönt det känns att det är gjort och kan lova att jag är ruskigt glad över att jag inte lämnade detta arbete till sista minuten eftersom denna uppgift behövde verkligen massa massa tid på sig!

Så ja, jag har inte så speciellt mycket att berätta om min dag eftersom jag har absolut inte hunnit med något haha, såg inte heller filmen "Skyfall" just av den anledningen att jag ville bli klar med uppgiften när jag väl var igång! :')


Nu sitter jag och äter lite godis som jag faktiskt anser att jag förtjänar efter detta slit haha, smsar även lite smått med älsklingen :'D <3. Oooh endast 3 timmar kvar tills han kommer hem från jobbet, yeeey! Tror faktiskt att jag kommer vara vaken då, eftersom just nu som det känns så kommer jag inte lyckas somna än på ett tag. ;p
 
 
Från klockan 2.00 till 3.00 på endast en sekund! hihi ;p
Inatt ska även klockan ställas fram en timme! So don't forget that!
Klockan är nu alltså redan 03.35, fastän den egentligen skulle ha varit 02.35.




- Sometimes you just have to be your own Hero & never stop belive in yourself!


PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0