HeartBeat

 
Vi har nu precis kommit hem ifrån besöket hos Barnmorskan,
där vi fick höra hjärtslagen :'D Oooh så mysigt! <3.
Hjärtat lät jätte bra och han verkar vara fullt frisk och jag fick även veta om att jag har en positiv blodgrupp så ska inte behövas ta några blodprover sedan på bebin heller, sa barnmorskan och att jag ligger bra till på skalan inom graviditeten. :')
 
 
Just nu känner jag sådär: ..inför att sätta igång och plugga om August Strindberg -.- "BAAM!"
Nej men kanske ska ta och göra middag först, börjar faktiskt känna av hungern smyga sig på nu så äter vi först,
kan jag sedan plugga i lugn och ro :) Yes, det får nog bli så! ;p
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0