Hold On to the Dream & Belive

 
Haha börjar vel med en liten fräckis för att liva upp stämningen lite ;p xD


En man kom in på ett cafe med en mus under armen.
Han beställde en öl till sig själv och tio pannbiffar till musen.


- Vad är det för en märklig mus som kan äta tio pannbiffar? undrade värden.
- Jag räddade en liten fe och fick tre önskningar. Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar,
men den sista önskningen, "en omättlig mus", missförstod ju den där lilla jäkla fen totalt.
 
 
 
Annars sitter jag här hemma för tillfället och är tokorolig över var vår lilla Pinky tagit vägen, speciellt efter att jag sett en vargjävel för endast en vecka sedan!! Oooh hoppas hon mår bra och snart kommer hem igen!! <3.
 
Hon brukar alltid vilja komma in såfort som möjligt och mest hålla sig till vår altan och gnälla efter att få komma in men nu har hon varit borta ända sedan gårdagen :o
 
 
Anyway så slutar älsklingen strax och då ska vi fara till barnmorskan, får se ifall vi även passar på att åka till ica och handla lite matvaror, sedan tänkte jag ägna dagen till plugg -.- Inte alls kul! Men allt kan ju inte serveras på silverfat i livet :'D

Ja så ska jag ju även förbereda lite grejer inför morgondagen då jag ska träffa Cicci och arbeta lite på projektarbetet innan vi faktiskt ska redovisa för förskolorna inom kort! :')
 

Men nu ska jag gå och mysa med lilla tröttisen Jyrkas den lilla tiden innan det är dags att fara! :')

 
 
PussLOVE.. XOOX<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0