I Will Only Get Stronger!

 
 
 
Tjabba Tjena Hallå! Gud vilket underbart väder, sol och grejer! :')

Trots sjukt lite sömn och en hemsk dröm att vakna upp till så är jag faktiskt på gott humör och även fastän mer eller mindre hela min kropp värker efter städningen. Haha oouffa.. Det märks att det börjar kännas tungt i kroppen med städningen, undra hur det ska gå om endast någon månad framöver då jag är mycket rundare hihi :'D.

Gissar även på att humöret på topp kan bero mycket på att idag kommer älsklingen hem igen! <3 :'D Weey hihi! Har faktiskt pysslat lite granna sådär vid midnatt då jag inte kunde sova efter att jag sovit bort hela eftermiddagen igår då jag mådde så himla dåligt.. Hade ingen kraft, var illamående, fick tungt att andas osv.. ne inte alls kul! Men efter att jag tog en utav mina super tabletter mot illamående (för graviditeten), och efter dessa timmars sömn mådde jag mycket bättre! :') 
 
Så yes, igår vid midnatt blev det massa pyssel hihi skooojsigt :'D
 
 
Men nu mina kära läsare, tänkte jag gå och duscha!
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0