It's just make no sense :')

 
Jag har nu precis pratat i tel med min gulliga svärmor i över 35 minuter,
oj så tiden kan gå fort när man har det trevligt! =) <3.
 
Hihi jag tror att det börjar bli dags att åka och hälsa på dem där hemma hos svärföräldrarna, inom snar tid!
Haha även fastän vi träffades förra veckan så saknar jag dem såå mycket redan nu!
Men det är vel inte så konstigt heller, med tanke på hur när
a vi kommit varandra under dessa senaste åren som jag fått bott hos dem :)<3.
 
 
Anyway, detta med kvällspluggandet som jag planerat.. tror jag får bli av imorgon eller under onsdagen eftersom jag känner nu att jag är alldeles för trött för att plugga efter att jag har sprungit runt hemma med att diska, laga mat, baka bröd, tvätta osv.. Men dessa saker måste ju med göras och som tur är det inte sådär kris brottom med pluggandet, så blir nog endast till att göra klart de sista sysslorna här hemma som jag redan påbörjat på, innan jag slänger mig ned i soffan framför någon spännande film innan läggdags.

Bild: Så fruktansvärt trött som jag är säger jag nu: Sleep Tight! :'D  Bild: Mysis kissemissen <3
 
 
Och gud vad jag är less på alla dessa människor som bara ljuger, lögn efter lögn..
Att dem inte förstår själv hur mycket dem gör bort sig själv när dem tillslut ljuger så mycket att dem själv inte kan hålla reda på alla dessa lögner och allting blir endast helt galet i slutänden, ingenting som har något bra sammanhang.. it's just make no sense! Men what the hell.. vill ni leva ett sådant liv, then you're welcome to do it! Men jag tänker då inte stå och låtsas gå på dina lögner som skriker rakt ut hur jäkla BUSTED du faktiskt är. xD ..så jäkla patetiskt.
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0