Oh sunny day <3


Igår blev det inget bloggandet efter att jag blev så himla trött när jag kom hem från skolan och sedan ba myste i sängen en stund till Star Trek medan älsklingen låg och sov bredvid eftersom han skulle jobba nattskift :).
 
Bild: My love is sleeping <3 ..while I'm watching at Star Trek 
 
Men effter en stund började hungern att ta över så jag tvingade mig upp och gjorde iordning mig en god maffig sallad och passade även på att skicka in lite engelsk uppgifter med tanke på att lärarn var sjuk och aldrig kom på lektionen. Så yes, sedan resten utav kvällskvisten har jag endast legat i soffan och kollat på "Gossip Girl", tjockade även i mig en halv Ben & Jerrys, så gudomligt gott! <3.
 
 
Annars sådär i helgen, ser planerna ut att jag och älsklingen ska åka till Bispgården och hälsa på hans syster och hennes sambo Johan, så det ska bli en massa trevligt! :). 
 
Bild: Just waiting on the bus in a awesome sunny day :'D
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0