Our cute kitten


HAHA STOORÖGONEN fick syn på något spännande genom fönstret! xD
Hahaha mest dramatiska kissemissen ever! Älskar vår stora prins! <3.



Blev ingen stor handel idag och varken en sväng till Cicci heller, får bli imorgon istället!
Hann iaf städa undan lite granna här hemma, så blir nog lite imorgon med men endast till att damsuga och dammtorka lite. Inte särskilt jobbigt att man dör precis ;P


Vi har nu iallafall precis kommit hem igen efter att vi varit någon timme hos Rickard där jag färgade utväxten på honom som han önskade sig =) Så åt vi även nere på pizzan, massa gott!
Träffade även på älsklingens kusin och Anna, så surrade lite innan dem skulle dra vidare =)


Nu är jag så himla trött att jag skulle kunna somna till ståendes! haha men tänkte faktiskt ta och kika på något avsnitt på "Gossip Girl" innan jag somnar och till detta blir det att gotta sig med cola och godiiiis <3. 


 
PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0