Our First Pregnancy

 
Tiden går så otroligt snabbt och nu är det endast 4 månader kvar tills vi får träffa vår älskade son!
 
Bild: Att få känna dina små sparkar, att få se ditt lilla hjärta slå och att verkligen få se dig röras inuti min mage. Att få höra dina starka hjärtslag, känslan till detta är helt obeskrivligt underbar! <3 Vårt älskade lilla äventyr <3 

Att få känna dina små sparkar,
att få se ditt lilla hjärta slå och att verkligen få se dig röras inuti min mage.
Att få höra dina starka hjärtslag, känslan till detta är helt obeskrivligt underbar! ♥
Vårat älskade lilla äventy
r. ♥



Enligt graviditets -boken, är nu lilla bebiin 23cm lång.
Hihi jag mätte igår kväll för att se hur mycket det verkligen är..
Måste erkänna att det känns overkligt men oerhört roligt att han redan är så stor i min lilla runda mage.
Ooh så mysigt och spännande!! :'D ♥

 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0