Sometimes You Have To Be Your Own Hero

 
Godkväll alla mina kära läsare! :'D
 
Känns riktigt skönt att jag hunnit plugga lite idag, att veta att man kommit igång med enorma häftet :) Imorgon blir det antagligen fortsättning med det!
 
 

Nu har jag och älsklingen ätit middag och nördat lite på Star Trek, eller ja.. vi åt ju för flera timmar sedan men slutade nyligen se på Star Trek.. Ah ni fattar ;p. Nu tänkte jag faktiskt ta och trotsa min enorma huvudvärk som jag fått tackvare min "älskade" tredje visdomstand som börjat växa.. oooh kan dem inte bara sluta växa, så onödig ändå! haha xD Hur som helst så tänkte jag ta och fixa mina naglar lite så man får snygga och fräscha händer :') haha ;p. Sedan ifall jag orkar, hade jag tänkt att teckna lite granna innan jag faktiskt tar och lägger mig.
 
 
Imorgon ska jag tillsammans med älsklingen besöka barnmorskan. Oooh så spännande! Tiden går så himla fort och att det nu endast är 4 månader kvar inom graviditeten, känns helt overkligt och underbart! Ska bli så mysigt då vi ska handla bebiskläder och allt detta! :'D Mysiiigt! <3.
 
Känner mig redan bra tjock och klumpig nu när det verkligen börjar märkas av att magen faktiskt är lite i vägen
då jag ska böja mig eller sätta mig upp efter att jag legat ned. Haha :')
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0