Spending quality time with my lovely bunnie, Pancakes <3.

 
Tjenare!

Jag har precis mailat lite uppgifter och information till min kära vän Cecilia, så hon inte hamnar effter pga praktiken. Yes i know, är så snäll utav mig som bryr mig om andra hihi xD Nejmen hade det varit jag så hade jag verkligen uppskattat detta ifall någon kunnat informera mig lite granna.
 
Ja annars så har jag mått lite illa under morgonen så jag bestämde mig för att ta en extra lång sovmorgon vid hopp på att bli kryare och det fungerade så när jag äntligen klev upp, la jag en filt på golvet uppe i vardagsrummet, lite kuddar och lite gotta (lite godis till mig och lite sallad till lillpojken) och myste ned mig där med min älsklade lilla bunnie, Pancakes i några timmar framför lite serier =).

Haha dock direkt efter att han ätit upp sin sallad och fick syn på mitt godis, skuttade han snabbt fram och passade på att tjuva en godis ifrån mig hahaha lillbusen, han är helt galen i godis xD
 
hihi så mycigt med lite kvalitetstid! <3.
 
Bild: Myspys med älsklings pluttisen, Pancakes <3, framför lite serie :'D och självklart passar han på att sno lite godis ifrån mig xD haha så söt! <3  Bild: Tillbringar lite kvalitetstid med älskade hjärtat, Pancakes <3
 

Annars så har jag precis ätit en bit ostkaka som jag bakade igår morse,
med blåbärssylt som topping - Massa gott! :'D

Igår
testade jag även göra en hemmagjord pizza och guuuud så god den blev! :') Stolt! hahaha ;p
b

Ja och nu tänkte jag faktiskt ta och hänga tvätten samt vika de som redan torkat och sedan sätta igång med lite pluggande! ..Men funderar faktiskt att vänta någon timme med pluggandet tills älsklingen fart på jobbet, då jag får lugn och ro, inget snack om spelande i bakgrunden. Vill ju trots allt få gjort all arbete så bra som möjligt! =)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0