Study Day!

 
Haha så dryga låånga nätter..

Igår kväll gick jag och la mig redan strax efter 22-tiden då jag var otroligt trött (vilket jag har varit dessa senaste dagarna, pga graviditeten skulle jag gissa på) Märks av nu att det börjar bli tungt för kroppen, börjar även få smått ont i ryggen och benen.. Men inte så att jag håller på att dö! Nejnej! Haha utan märks endast att kroppen börjar ändras mycket nu. Hur som helst så la jag mig så tidigt men guess what?! Lyckades inte somna förrän klockan slagit 3.00 ooh så drygt!!

Haha under tiden pillade jag en stund på telefonen och slutade med att jag gjorde en vråål snygg bild på mig och kissemissen Jyrkas! Hahaha soo hot! hahahahaa... xD
Rätt charmig bild ändå ju :') höhö!

Bild: Men blöööö..! Om man bara kunde somna som en vanlig människa! ;p tröttast ever -.-

Anyway så efter att jag och älsklingen väl klev upp, såg vi något avsnitt på "Star Trek" under tiden då vi åt frukost =). Men efter en stund satte jag mig framför datorn och började plugga, har nu höllt på med engelsk uppgiften i 5 timmar, utan någon paus emellanåt!! Ojoj är helt slut i huvudet! En klapp på axeln ska jag ha! :'D haha! Oooh så himla dryg uppgift också!!! :o Men nu känner jag att jag VERKLIGEN måste äta någon mat innan jag tuppar av!
 
Som tur är så har jag inte allt för mycket kvar, är rättare sagt nästan klar! Weeey! ..I hope! haha.


Men nu mina kära läsare ska jag äta min maffiga sallad som jag gjorde snabbt iordning och tänkte även se på den nya James Bond -filmen, Skyfall. :'D


Bild: Levande ljus, filmen "Blondie" -med Carolina Gynning (sisådär..), tropisk juice och maffig sallad med ägg för påskens skull, Just Love It! <3 :'D
 
Så får vi se sedan ifall jag slutför arbetet som jag påbörjat inom engelsk uppgiften eller om jag avslutar den något imorgon på kvällen, efter att vi varit på middag hos svärföräldrarna :), innan älsklingen ska iväg och jobba nattskift <3.


OCH GUUUU så less jag blir på folk som ringer och ringer..
Får inte människan något svar ifrån mig så är det ganska uppenbart att jag inte vill prata med människan helt enkelt! Blir så irriterad på alla dessa falska människor (i nuvarande läge -tråkigt nog min mormor), som inte alls visat något intresse till mig under flera års tid. När hon väl hört av sig var då hon kände sig tvungen eftersom det var på mina födelsedagar.. ja så gratta hon mig osv OCH direkt efter gratulationerna ska hon naturligtvis VART ENDA GÅNG börja klaga om att jag ska vara snäll och hjälpsam och ta hand om familjen och hur dåligt jag har betett mig mot min familj.. När jag aldrig gjort annat än att verkligen försökt fått dem att åtminstone en gång bli stolt över mig, jag har alltid ställt upp i alla lägen såfort något knasade ihop sig för dem som absolut egentligen inte ens var mitt problem MEN ändå skulle jag aldrig duga och räcka till, vad jag än gjorde så var det aldrig bra nog!


Men jag har alltid höllt masken och sagt ja självklart osv.. För jag har ärligt aldrig vågat sagt ifrån och ville inte starta något bråk men ärligt talat hur kul tror hon att det är att aldrig få något samtal ifrån henne och dessa gånger hon rindge exempelvis till min mamma och pratade och visste att jag var där, så kunde hon aldrig prata med mig så när jag väl får samtal ifrån henne på mina födelsedagar så får man alltid höra en massa gnäll om hur dålig man är.. så jäkla kul, VERKLIGEN..! :o Så detta år när jag fyllde år (för endast någon vecka sedan), skulle hon även ljuga för mig och hitta på saker som jag vet inte alls stämmer in i verkligheten osv så jag får nog och säger åt henne att det inte är kul alls att jämt få höra sånt och alltid på mina födelsedagar även! och att det inte alls känns kul att hon inte kan ringa enbart för att hon bryr sig om hur jag har det osv.. En gång råkade hon ringa mig, då hon egentligen skulle ringa mamma, såfort hon märkte att det var jag, så sa hon endast kort och snabbt att hon ringt fel och ba la på?!?!?!!! Alltså ärligt talat, vilken stil! Så vill inte jag bli behandlad och jag orkar inte längre ha folk i mitt liv som inte bryr sig om mig eller visar någon uppskattning till mig. Men nä nu går det bra att spamm ringa mig helt plötsligt, nu när jag sagt ifrån.. ORKA!
 
Bild: Tillsammans med godisen, säger jag -Sleep Tight! :'D
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0