Study Day

 
Tjabba landsKrabba!

Det blev tyvärr ingen uppdatering igår eftersom Erik fick låna min dator igår så han och älsklingen kunde spela tillsammans nu när Erik är här och hälsar på i ett par dagar innan han far hem till Gävle igen.
 
Under tiden som dem spelade, myste jag ned mig istället tillsammans med vår älskade bunnie, Pancakes och kissemissen Jyrkas, framför filmen "Scooby Doo", var väldigt mysigt hihi :'D

Bild: Myser med lilla Pancakes <3  Bild: hihi en lite mysig picknick med djuren :'D <3

Haha så fort jag la tillbaka Pancakes i hans bur.. eller ja man kanske ska säga hans lyx villa :'D, så blev stooor kissemissen Mojjo på jätte goshumör. Haha tror han blev lite avis där så självklart tillbringade jag även lite kvalitetstid tillsammans med honom innan läggdags.
 
Bild: Någon som är trött och ligger som en boll xD  Bild: <3
 

Idag har jag endast suttit och tillbringat dagen framför plugg, så har jag nu även precis bakat chokladbollar som man kan smaska i sig efter maten. Till middag som grabbarna nu håller på att göra i ordning, blir Tacos nom Nom NOM! :'D


Annars sådär.. så känner jag nu för tillfället att det nog blir en tidig kväll för mig, börjar redan känna mig riktigt trött men det kan ju även vara pga jag nyligen har pluggat..

Men nu ska jag gå ned och se hur det går för grabbarna med maten och se ifall man kanske kan hjälpa till med något =)
 
Bild: <3

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0