Study Weekend

 
Blir ingen resa för min del, stannar hemma med våra älskade djur istället och ser till att få plugget gjort, medan älsklingen for själv ist. Hans syster har ju precis även kommit hem ifrån sjukhuset efter att hon opererat sig så dem förtjänar att få vara med varandra då dem inte ses ofta alls och så kan han även passa på hjälpa henne med lite grejs där hemma (hennes sambo har ju med nyligen opererat sig så viktigt att även han inte anstränger sig allt för mycket) :)

Så älsklingen blir där tills på söndag, sedan på måndagen efter att han jobbat ska vi till Barnmorskan på ett ytterligare möte. Ska bli spännande vad hon har att säga, haha våran barnmorska är rolig och man känner sig riktigt bekväm vid henne som är så skönt haha hon brukar alltid skämta till lite och komma med gulliga kommentarer :'D Yes, så de ska bli skoj!
 
Så får vi se ifall jag kanske tar och hälsar på min älskade och sjuuukt saknade vän Zahraa en stund efter att vi vart hos Barnmorskan, ja eller före ifall jag hinner med det. Får se hur det blir! :') Tanken var ju att vi skulle ses och dra ned på Birsta tillsammans med hennes smågrabbar (SÅÅ SÖTA små barn!!), men det fick ställas in pga ändrade planer, men vi hann ju iaf ses och prata en stund innan min buss hem kom, så det var ju trevligt det iaf oavsett hur kort eller länge det nu var! :')


Ja annars nu så har jag hunnit med att städa lite här hemma, diskat och bytt sängkläder och nu tänkte jag ta och äta något innan hungern tar över helt haha. Tror faktiskt att det blir spaghetti (äggnudlar då jag är gluten allergiker då..) med köttfärssås, och lite tomater osv på sidan om så man håller den där nyttiga mattallriksmodellen som man en gång i tiden blivit lärd om.. haha men eftersom sallad och grönsaker är så gudomligt gott, är det inga som helst problem för mig!! Haha jag skulle kunna leva på sallad x'D
 
Sedan sådär på kvällkvisten tänkte jag försöka plugga lite granna åtminstone, då vi fått ett tjockt häfte inom Svenskan som måste göras (dock är det inte allt för brottom med att göra klart det) men jag vill alltid få allt gjort så snabbt som möjligt så jag vet att jag inte hamnar efter. Kommer ju som sagt alltid nytt arbete under tiden så gäller att hålla igång och inte vara allt för lat! :).
 

 
 
PussLOVE.. XOXO<3
...Until next time!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0