Studying Day!


Minst sådär två timmar senare är jag nu äntligen klar med bokanalysen!!
YEEEY! haha ..och helt ärligt sagt, känns det riktigt kanon bra med resultatet som jag utfört!
Creds for me! :'D haha!

Har nu endast kvar att skriva läsloggen, men det ska inte vara några som helst problem! Jag menar är ju betydligt mindre arbete kring det än att få till en bra analys :').
Men att skriva läsloggen får nog bli imorgon, då hjärnan är utvilad och så det blir ordentligt gjort :').

Jag har nu även precis pratat lite i tel med min kära vän Sara, sjuukt vad jag saknar henne!!!
Men nästa vecka får jag iallafall äntligen träffa henne igen! Can't wait! hihi :'D <3.



Men nu tror jag faktiskt att jag får ta och äta någon middag, hungern börjar nu kännas av..
Resten utav kvällen tänkte jag kanske försöka med att ta och gå igenom lite kläder men får se hur det blir med den saken haha kanske skjuter upp detta ytterligare en dag som jag lyckats gjort de senaste två dagarna xD Men det är ingen brådska med det så ja.. Måste hänga tvätten nu också kom jag på!

Bild: Tror faktiskt att jag tackar för idag och låter drömmarna föra mig bort in i sagovärlden :'D Sleep Tight!<3

PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0