The sun is shining up in the sky and spreads the warm feeling in the air

 
Tjenare Tjenare på alla glada och kanske även mindre glada.. ? ;p
Haha men idag ska alla vara glada tycker jag! ..Solen skiner och det är fredag = helg! :')


Anyway, så har jag faktiskt nu suttit och lyssnat på ett radioprogram på P3, jag kan ärligt säga att det inte alls är ofta detta sker haha speciellt inte ifall dem endast pratar och har en frågestund eller vad man ska säga.. När jag väl lyssnar på radio, så är det isåfall när dem har en tokmassa låtar uppstaplade men denna konversation var faktiskt spännande måste jag säga! :') Handlade mest om smink och kläder och alla som känner mig, vet mycket väl om att jag älskar sådant haha! Skor, väskor, kläder, smink och hela denna faderullan är ju stor kärlek för mig hihi :'D


Men nu tror jag nog att jag får ta och göra någon nytta här hemma!
Älsklingen kommer hem om inte allt för länge, sedan ska vi fara iväg och handla lite mat osv inför helgen. Sedan om jag inte hinner nu vill säga så måste det städas här hemma, har absolut ingen lust som helst till att göra det imorgon så får bli något idag, kanske slänga i en tvätt, dock är jag säker på att jag kommer återigen bli tvingad utav tvättmaskinen till att vrida ur all vatten ur tvätten när den väl ska hängas.. Har ju fått gjort det nu de senaste 3 gångerna -.- Stark kärlek mellan mig och denna aparaten kan jag ju inte påstå att det är just nu! haha ;p


Ska även försöka minnas och samt hinna med att svänga förbi kära vännen Cecilia,
för att hämta lite grejer som ännu är kvar hos henne, två par skor och en stor tavla
som har mer eller mindre varit mitt egna projekt under kanske ett år sådär. :')
Hihi kul att veta att denna tavla har inspirerat Cecilia! :'D Då vet man att man har lyckats med att ha gjort något fint hihi.
Nej men nu som sagt, dags att sätta igång med dagens ärenden!

Bild: Sleep Tight! :'D
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0