Time for some updating

 
Tjenare alla mina trogna och kära läsare!

Dags att uppdatera lite kanske? Var ju några dagar sedan nu.. ;P

Jag kan börja med att berätta att jag hittade en grym sida med massa unika och super snygga skor osv.
I totally love it och önskar verkligen att jag haft pengar just nu så jag hade kunnat klicka hem ett par vrål söta skor!
Är det något som jag älskar så är det SKOOR och VÄSKOR!! ♥ Men det får istället bli en ytterligare önskan än så länge ;p.
 
(HÄR NEDAN KOMMER LÄNKEN TILL HEMSIDAN)
 
http://global.rakuten.com/en/search?k=&tl=100480&sid=dreamv
 
   

                  207.12:-                                            137.62:-                                         207.12:-

  

Som ni kanske redan vet så fyller lilla jag 20 år inom endast en vecka.. Blink* Blink* haha :'D

JO! Jag och älsklingen har nu även bjudit in gäster till kommande helgen, då vi tänkt fira oss båda, med tanke på att det endast är 6dagar emellan våra födelsedagar så då kan vi lika gärna fira bådas tillsammans med storfrämmandet! Ska bli massa skoj att få träffa dem, var ju ett tag sedan senast nu och så får dem även se hur vi bor nu efter flytten :')

Foto  Bild: Shopping Therapy <--Do you like it?
 
Anyway, så har jag nu även pratat lite med min gode vän Cecilia, diskuterat lite kring PA osv.

Har även pussat älsklingen hejdå då han skulle fara på jobbet, kommer hem rätt sent ikväll men tänkte göra hemmagjord lasagne till sen middag tills han kommer hem :') Ska bli intressant och se ifall jag lyckas haha men det ska nog gå bra!
 

Igår blev det en liten städ dag, funderar dock att fortsätta lite mer om en stund, har ju redan gjort det mesta så kanske lika bra att göra det sista så allt blir gjort. Jo jag har även varit duktig som för en gångs skull skottat gården! Extra points for me ;p haha!

Ja och sedan efter att älsklingen kommit hem, började vi med maten tillsammans, åt go' middag och blev även en ostkaka med blåbär och glasyr som topping till efterrätt, bra sliskigt men gott! :')
 
 
Men nu tror jag det får räcka för stundens inlägg.
...Tänkte ta och gå igenom lite post man fått hem, kika mailen osv.
So have a great day!
 
Bild: Tillsammans med storkillen Mojjo säger jag: Godnatt :')  Bild: Någon som inte uppskattar dig, är inte värdig dina tårar. :') 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0