Work hard but Live harder


Blev inget pluggande idag.
Jag bestämde mig för att ta det imorgon istället då min älskling är ledig idag :')
Kändes liksom mer frestande att spendera dagen med älsklingen när han inte så ofta är ledig,
så kan tråkiga pluggandet tillbringas imorgon då han ska jobba.

Egentligen hade vi tänkt åka och handla inför helgen då vi ska få massa släkringar då våra födelsedagar ska firas osv, men vi får ta det på fredag istället efter att älsklingen slutat jobba.
Dagen har vi tillbringat till att kolla på köng serien "Spartacus" och endast myst och njutit utav vår tid tillsammans :)<3.


Sedan har jag även lekt lite på paint, började med att göra ett alldeles eget gratulationskort, tills när älsklingen fyller år (Nu på lördag), så resultatet på kortet får ni isf se efter lördagen! Jag är dock inte riktigt klar med den ännu, har ungefär en grej kvar.. komma på en bra text att skriva inuti kortet!



Jag har även gjort en ny header till min FB -logg.
Efter en massa ändringar osv blev jag slutligen nöjd över den faktiskt :')

RESULTAT:
Pretty cute I think hihi :')
 

PussLOVE..XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0