Yohio lämnade kvar presenterna han fått utav barnen på Birsta City!


Ooh så skönt det känns när allt är gjort! (för tillfället iallafall) haha, har precis skrivit klart läsloggen till romanen Jenny, efter 3 timmar framför skiten är jag nu äntligen klar och guuud så skönt det känns att veta jag inte behöver tänka och gruva mig över det mer! Nu kan jag andas ut ordentligt haha :')
 
Så på tisdag om inte redan på måndagen blir det in till stan för att lämna in dessa papper på läsloggen, analysen samt lämna in boken på bibblan.
 
 
Jo och till er alla Yohio älskare där ute.. Säger bara guuud vilken inspiration han är den där karln.. NOT!
Tur jag inte är ett speciellt "fan" utav honom haha men hur som helst så anser jag att ni borde veta att dessa presenter han fått ifrån barnen, när han uppträdde på Birsta City härom dagen.. Lämnade han kvar presenterna på platsen! och detta ska kallas för stil? Fyfan säger jag bara, tycker synd om dessa barn som ser upp till honom..!

Bild: Och denna ska inspirera folk! Och vad göra han lämna kvar alla fina presenter som småbarn gett bort! Fy fan!
 

Men hur som helst tänker jag faktiskt ta och göra något att äta, börjar känna av hungern nu.
Så får vi se hur resterande dagen kommer att tillbringas.
Men just nu blir det som sagt lite mat i magen och vila.
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0