Back On Track, Maan' !

 
Nu är det dags att börja blogga återigen känner jag!
Har vilat upp mig och livet bara leker, allt känns helt underbart och
vill endast även få skryta lite medan jag ändå är igång.. HAHA! :'D

Guuu' så lycklig jag är tillsammans med min älskade prins till pojkvän /sambo,
som verkligen är en riktig gentleman! Älskar honom såå..!! Det existerar inte ord för det,
helt obeskrivligt! BIG LOVE TO HIM, my own precious! ♥ ♥
 


 
Anyway, i torsdags den 16/05-13 fyllde VÄRLDENS BÄSTA bunnie, Pancakes 2 år!!
Som självklart firades med en massa myspys, gotta och bus!
Han fick även två presenter utav mig och älsklingen:
En ny kloklippare och en borste, som han verkade gilla starkt! :'D



hihi och eftersom det faktiskt var dags att klippa hans klor igen, fick vi även inviga den nya klosaxen som fungerade suveränt och lilla Pancakes trivdes som en riktig prins i min famn! ♥ Haha det tog inte alls lång tid innan lillhjärtat somnade och sov så djupt, tyckte att det var så mysigt att bli ompysslad hihi, sötisen våran!! ♥


 
PussLOVE.. XOXO<3.
...Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0