BloggPaus!

 
Tjenare alla Glada & Bittra läsare!

Nu är det så att jag tar och går i ide ...Yes, nu när sommaren är påväg att slå in! ;p
Detta har absolut inget med årstiden att göra eftersom för övrigt så älskar jag sommaren!!
Men det är nämligen så att jag är så förbannat less på allt och alla just nu och anser att 
det då är lika bra att ta sig ett litet bloggpaus under något tag, så att inte ilskan ska komma ut på ett helt galet vis! :'D

Foto 
 

Ps. Tillägnat till Sandra Berg:
- Jag har nu även funnit tid till att svara på din kommentar.
Jag har nämligen haft fullt upp på sistone och därmed har jag helt enkelt inte hunnit med att svara förrän nu.

Bild: Pregnancy Belly <3

PussLOVE.. XOXO<3.

...Until next time!

Kommentarer
Postat av: Sandra Berg

vad fint att du skrivit på bloggen att du svarat till mig, va inne idag och kikade på din blogg, hade ingen aning om att jag skulle behöva logga in på min blogg för att se ditt svar så hoppas du inte tagit illa upp för att jag inte svarat förns idag :) vad fin mage du har måste jag säga!

2013-05-23 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0